BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

19 November 2011

KEHILANGAN

malam ini, aku hampir kehilangan kawan-kawan yang sama-sama membesar dengan aku dahulu. kenapa aku yang jadi mangsa? tiada kurang tiada lebih aku sayangkan korang. masa dah semakin berlalu, aku mula tinggalkan hidup lama aku. mungkin cara aku mendewasakan diri aku, tidak sama seperti korang semua. maafkan aku kawan-kawan. bukan aku minta nak jadi begini. aku dah jumpa teman hidupku yang menyempurnkan hidupku. mungkin korang tak pernah tahu siapa dia. andai korang mengenali dia yang sebenarnya, tapi semua ni tak mungkin berlaku. hampir 10 tahun, persahabatan yang kita jalinkan, terlerai macamtu sebab kan aku memilih dia sebagai teman hidupku. kenapa tak pernah nak cuba untuk terima dia? kenapa tak pernah pun cuba? takpela. andainya ini semua yang korang nak. aku berterima kasih atas segalanya. aku takkan pernah lupa segala kenangan yang pernah kita jalani dulu kawan. takkan pernah lupa lansung. andai kata, dah tiba masa untuk kita berpisah , aku redha. aku mengharapkan yang korang takkan pernah lupakan aku. terima kasih kawan. halalkan semua. dunia dan akhirat.

No comments:

Post a Comment